Πέμπτη 31 Οκτωβρίου 2019

Το έπος του Γκίλγκαμες

Θεμελιώδες, πανανθρώπινο.Σχεδόν χίλια χρόνια πριν τον Όμηρο και την Παλαιά Διαθήκη που τον...αντηχούν.


  • ..η καρδιά του φωτισμένη ένα φίλο λαχταρά

  • Αυτός που στην έρημο είδε το φως είναι πιο δυνατός

  • ...τότε αγκαλιάστηκαν,πιάστηκαν απ'το χέρι

  • Το στόμα σου ας μου φωνάζει:"Προχώρα μη φοβάσαι"

  • Όποιος τον άλλον αγαπά,όλες τις δοκιμασίες τις δέχεται...

  •   Με δέρμα λιονταριού ντυμένος.
            τη σάρκα των θεών έχοντας στο κορμί του
            Μα θλίψη μέσα του βαθιά.
            Η όψη του σαν ταξιδιώτη μακρινού.

  • Με πνίγει η τύχη του Ενκιντού
           γι'αυτό στην ερημιά περιπλανιέμαι.

  • Στοργή δείξε στο μικρό που από το χέρι σου κρατιέται
         ασ'τη γυναίκα σου την αγκαλιά σου να χαρεί

  •  Αγκαλιαστήκανε και φιληθήκαν
         μετά βαλθήκανε αναστενάζοντας να κουβεντιάζουν
         "Φίλε μου πες μου,πες μου φίλε μου,
          πες μου πως είναι ο Κάτω Κόσμος που'δες.... 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου