Παρασκευή 15 Φεβρουαρίου 2013

"Χωρίς τσιγάρο και δουλειά"-Τα Λαϊκά

"Κάποτε το παρελθόν θα μας αιφνιδιάσει με την επικαιρότητα του"έγραψε  ο Ελύτης.

Στο 27% λοιπόν η ανεργία (61% στους νέους) δηλ. 1.350.000 άνεργοι τον Νοέμβριο 2012 και με πρόβλεψη του ΚΕΠΕ για 30,1% στο 2013.

  Έβαλα και άκουσα το δίσκο του Μίκη σε στίχους Μ.Ελευθερίου "Τα Λαϊκά" με τον Καλογιάννη και την πρόωρα χαμένη Δημητριάδη.Σαράντα χρόνια πριν κυκλοφόρησε,45 που γράφτηκε μες τη χούντα.
Όλα τα τραγούδια στέκουν σα να γράφτηκαν τώρα.
Σπαρακτικά "Χωρίς τσιγάρο και δουλειά" και επίκαιρα "Μας πήραν και μας πρόδωσαν για μιά μπουκιά ψωμί","Κι αυτοί που με δικάσανε,πίνουν το αίμα μου ξανά"

http://www.youtube.com/playlist?list=PLD0BD79AE15403FA7





Σημ.
Τα λαϊκά είχαν βγει και με τον Μητσιά, αλλά αφού έγινε απολογητής του κουμπάρου του Σαμαρά τον έχουμε βάλει στη κατάψυξη.

Πέμπτη 14 Φεβρουαρίου 2013

Οι Φαρισαίοι

Οι Σταλινίσκοι δε πεθαίνουν ποτέ.

Το ΠΑΜΕ ούτε είδε ούτε ξέρει τίποτα,όπως και όλα τα ΜΜΕ site και blogs του ΚΚΕ.

Αναδημοσίευση από "ΒΑΘΥ ΚΟΚΚΙΝΟ"

Εξι μήνες απλήρωτοι οι εργαζόμενοι του "Ριζοσπάστη"


Στα όρια εξάντλησης βρίσκονται οι εργαζόμενοι στον «Ριζοσπάστη» και έπειτα από δυο απόπειρες να λάβουν απαντήσεις από τη διοίκηση της εφημερίδας για τον σχεδιασμό των απολύσεων, προσέφυγαν με επιστολή τους στην ΕΣΗΕΑ.

Εκτός από τις εννέα απολύσεις που έγιναν ήδη, η εφημερίδα χρωστάει στους εργαζόμενους δεδουλευμένα έξι μηνών, «γεγονός που έχει οδηγήσει τους ίδιους και τις οικογένειες τους στα όρια της ανέχειας και της εξαθλίωσης», όπως σημειώνουν στην επιστολή τους.

Η διεύθυνση της εφημερίδας αποφεύγει να δώσει σαφείς απαντήσεις στα ερωτήματα που έχουν τεθεί, επίσης, με επιστολή, την οποία προσυπογράφουν δημοσιογράφοι στις αρχές του Φεβρουαρίου. «Τα περιθώρια αντοχής μας έχουν εξαντληθεί προ πολλού και απευθύνουμε ύστατη έκκληση προς τη διεύθυνση να ξεκαθαρίσει άμεσα τις προθέσεις της», αναφέρουν.

Η ΕΣΗΕΑ στο μεταξύ έχει ήδη καλέσει τον εκπρόσωπο του «Ριζοσπάστη», αλλά και της διεύθυνσης, όμως υπήρξε άρνηση με επιχείρημα ότι πρόκειται για κομματικό έντυπο. Με δεδομένο ότι η εφημερίδα δεν πληρώνει εδώ και έξι μήνες και ανεξάρτητα από την επίσημη ανακοίνωση για μαζικές απολύσεις, τίθεται θέμα στην ΕΣΗΕΑ να προκηρύξει άμεσα απεργιακές κινητοποιήσεις.

Πηγή: Το Ποντίκι

Ακολουθεί η ανακοίνωση της ΕΣΗΕΑ έπειτα από το πογκρόμ που ξεκίνησε ο "Ρ"εναντίον 14 εργαζομένων που τόλμησαν να σηκώσουν κεφάλι

Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΗΣ ΕΣΗΕΑ ΣΕ ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑ ΤΗΣ ΕΦΗΜ. "ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ"




14 Φεβρουαρίου 2013



Με αφορμή το σημερινό δημοσίευμα της εφημερίδας «ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ», όπου δημοσιοποιούνται 14 ονοματεπώνυμα δημοσιογράφων του, γιατί προσέτρεξαν στο συνδικαλιστικό Σωματείο τους, το Διοικητικό Συμβούλιο έχει να παρατηρήσει τα ακόλουθα:

Οι δεκατέσσερις δημοσιογράφοι, οι οποίοι απέστειλαν την επιστολή στην ΕΣΗΕΑ ζητώντας να αναλάβει πρωτοβουλίες ενόψει απολύσεων και καταβολής δεδουλευμένων έως και έξι μήνες, εξάντλησαν προηγουμένως κάθε μέσο, ώστε να λυθούν τα εργασιακά τους προβλήματα εσωτερικά.

Η διεύθυνση της εφημερίδας αποφεύγει να απαντήσει στα ερωτήματα των εργαζομένων και απαγορεύει ακόμα και τη σύγκληση συνέλευσης των συντακτών! Μάλιστα, από τη στιγμή της αποστολής της επιστολής στην ΕΣΗΕΑ έχει ξεκινήσει ένας γύρος πιέσεων, απομόνωσης και απαξίωσης των συντακτών οι οποίοι απέστειλαν την επιστολή, που ερμηνεύεται ως «αγώνας κατά του ΚΚΕ».

Το Διοικητικό Συμβούλιο, προκειμένου να ενημερωθεί για την κατάσταση, έχει επανειλλημμένα καλέσει τον εκπρόσωπο των συντακτών στην ΕΣΗΕΑ, ο οποίος όμως δεν έχει ανταποκριθεί στις προσκλήσεις μας.

Δηλώνουμε κατηγορηματικά ότι θα προστατέψουμε τους συναδέλφους μας με κάθε τρόπο και θα αγωνιστούμε μαζί τους για τα εργασιακά τους δικαιώματα. Είναι επαγγελματίες δημοσιογράφοι, που εργάζονται στην εφημ. «ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ» και δεν πρέπει να αποστερηθούν τα συνδικαλιστικά τους δικαιώματα και ό,τι η Εργατική Νομοθεσία τους επιτρέπει.

Για το λόγο αυτό, καλούμε όλους τους συναδέλφους της εφημερίδας «ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ» σε συνέλευση τη Δευτέρα, 18 Φεβρουαρίου 2013 στις 14.30 στα γραφεία της ΕΣΗΕΑ (Ακαδημίας 20, 1 ος όροφος).



ΤΟ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ

Δευτέρα 11 Φεβρουαρίου 2013

Μεγάλα τραγούδια-1

Μίκης Θεοδωράκης-Δημήτρης Χριστοδούλου-Γρηγόρης Μπιθικώτσης
"Γωνιά-γωνιά" δίσκος "Πολιτεία" 1964

Πέμπτη 7 Φεβρουαρίου 2013

Παναϊτ Ιστράτι-Των Ταπεινών

   Περισσότερο η αγανάκτηση -για να μη πω οργή-από τα σύγχρονα δήθεν της fast food λογοτεχνίας, τα γέρικα προκλητικά ξέκωλα τύπου Κίτσο-γλου, Σώσης κλπ και τους "κριτικούς" που θέλουν κάθε μαλακία να τη παρουσιάζουν ως τέχνη,με κάνουν να θυμίσω αυτόν τον συγγραφέα.
Πατέρα Έλληνα και μάνα Ρουμάνα.Φίλος με το Καζαντζάκη. Πλάνητας και προστατευόμενος του Ρομαίν Ρολλάν -έπειτα από απόπειρα αυτοκτονίας- που τον παροτρύνει να γράψει.
Φιλ-ανθρωπινή η ματιά του και η Φιλία πολλές φορές ο πυρήνας στο έργο του.
Κάποια από τα διηγήματα του και τις νουβέλες του δεν κυκλοφορούν πια.

Με τον Ν.Καζαντζάκη στην Αθήνα
 Μια υπενθύμιση λοιπόν για την ύπαρξη του.


Βιβλία του

"Προς την άλλη φλόγα" εκδ.Κάλβος

"Μπάρμπα-Αγγελής"εκδ.Φοντάνα (δεν κυκλοφορεί)

"Ο σφουγγαράς και άλλα διηγήματα"εκδ.Κάκτος

"Κύρα-Κυραλίνα / Κοντιν "εκδ.Κάκτος

"Η Νεραντζούλα" εκδ.Γράμματα

Τρίτη 5 Φεβρουαρίου 2013

Οι Πρώτοι Χριστιανοί-αναδ/ση από pitsiriko


«Γεια σου, το έφτιαξα σήμερα αφού διάβασα στο μπλογκ σου τις χτεσινές μου σκέψεις. Κάν’ το ό,τι θες.»

Αφού ευχαριστήσω την καλή φίλη για τη φωτογραφία -με αφορμή το χθεσινό μου σχόλιο ότι «οι νέοι αναρχικοί μου θυμίζουν τους πρώτους χριστιανούς»- θέλω να πω πως ο Νικόλαος Ρωμανός είναι πια ο προσωπικός μου ήρωας.

Σε μια σάπια Ελλάδα, ο Νικόλαος Ρωμανός δεν ξέχασε τον φίλο του, Αλέξανδρο Γρηγορόπουλο, που δολοφονήθηκε μπροστά στα μάτια του όταν ήταν 15 ετών.

Συμφωνώ με τον Επίκουρο πως το μεγαλύτερο αγαθό για μια ευτυχισμένη ζωή είναι η φιλία.

Λένε πως οι σημερινοί νέοι δεν έχουν αρχές και αξίες.

Ο Νικόλαος Ρωμανός έχει.

αναδημοσίευση από pitsiriko   

Ο Υπέροχος φίλος μας πιτσιρίκος έγραψε.Όμως δε ξέρω αν η παρομοίωση με τους πρώτους χριστιανούς είναι κατάλληλη.Ίσως άγγελοι σε ανάξιο λαό,τα πτερόεντα δώρα του Παπαδιαμάντη....


Σάββατο 2 Φεβρουαρίου 2013

Σαφάρι στην Αθήνα ή κυνηγοί κεφαλών

   Ίσως να έχετε την εμπειρία των ορδών πάνοπλων κυνηγών που τα εγκληματικά τους εσώψυχα τα εκτονώνουν σε άκακα και πεινασμένα ζωάκια.Από τσίχλες και ορτύκια έως αγριογούρουνα, αλεπούδες και αρκούδες.Θέλουν να νιώσουν παντοδύναμοι στην ισοπεδωμένη ανύπαρκτη ζωή τους.
Λόγω εξαφάνισης της πανίδας από τα άστεα βρήκαν νέους στόχους,ανθρώπινους  ποιο αδύναμους και ανυπεράσπιστους από τα άγρια ζώα.....

Διαβάζουμε σήμερα.
"Η καταδίωξη ομάδας αστυνομικών του Δήμου Αθήνας στο Θησείο κατάληξε στη δολοφονία του Μπαμπακάρ Ντιάε, 39 ετών από τη Σενεγάλη. Η λυσσασμένη επίθεση των δημοτικών αστυνομικών δεν σταμάτησε ούτε όταν ο μικροπωλητής έφτασε στο αδιέξοδο πάνω από τη γέφυρα του τρένου του ΗΣΑΠ όπου ένας δημοτικός αστυνομικός τον καταδίωκε μέχρι που έπεσε στο κενό με το κεφάλι πάνω στις γραμμές. Εκεί άφησε τη τελευταία του πνοή. "

Το χειρότερο είναι ότι με συχνές δόσεις προσπαθούν-και μάλλον έχουν καταφέρει-να μας συνηθίσουν πόσο φθηνή είναι η ζωή.Αύριο μπορεί να είναι η σειρά μας..






ΚΟΜΜΑΤΟΔΑΝΕΙΑ

"Οι εισαγγελικές αρχές έχουν ζητήσει από το ΠΑΣΟΚ και τη Νέα Δημοκρατία να καταθέσουν σε έρευνα για τα δάνεια των περίπου 200 εκατ. ευρώ που έχουν λάβει από ελληνικές τράπεζες, ανέφεραν την Παρασκευή Έλληνες αξιωματούχοι στο Reuters. 

"Θα εξετασθούν για εγκλήματα κατά του δημοσίου" ανέφερε δικαστικός αξιωματούχος, προσθέτοντας ότι οι αρχές εξετάζουν και τα οικονομικά του ΚΚΕ.

Στέλεχος του ΠΑΣΟΚ επιβεβαίωσε στο Reuters ότι το κόμμα έχει κληθεί να καταθέσει, αλλά αρνήθηκε να κάνει κάποιο σχόλιο για την υπόθεση. Η Νέα Δημοκρατία δεν έκανε κάποιο σχόλιο.
Υπενθυμίζεται ότι καλά πληροφορημένες τραπεζικές πηγές είχαν δηλώσει στο Reuters το Σεπτέμβριο ότι και τα δύο κόμματα έχουν λάβει δάνεια 232 εκατ. ευρώ από ελληνικές τράπεζες και ότι για ορισμένα από τα δάνεια υπάρχουν δυσκολίες αποπληρωμής.

Να προσθέσουμε ότι τα μεγαλύτερα ποσά τα έχουν πάρει από κρατικές τράπεζες π.χ.Αγροτική που αφού τις σπάζουν σε καλές και κακές το καλό το χαρίζουν πχ στη Πειραιώς για να τη σώσουν και το κακό όπου έχουν βάλει και τα δάνεια τους (επειδή δε θα τα επιστρέψουν)  το πληρώνουμε εμείς. 

Τέλος,δε νομίζω να είναι κανείς τόσο αφελής,ώστε να περιμένει ότι δε θα βγούνε λάδι όλοι τους και αυτά γίνονται για τους τύπους.Θυμόμαστε το 1 εκατομ.μάρκα του Τσουκάτου-ΠΑΣΟΚ-SIEMENS.

Τετάρτη 30 Ιανουαρίου 2013

Η ζωή μας κρίνεται παράνομη

Φυσικά πριν ξεκινήσει η απεργία στην "Ημερησία" του Μπόμπολα,από το πρωτοδικείο κηρύχθηκε παράνομη.
Οι πρωτοδίκες όλες τις απεργίες τις κρίνουν παράνομες.
Δημοκρατία 2013.
Αναμένεται η απόφαση του πρωτοδίκη που θα κηρύσσει ΕΠΙΣΗΜΑ ΚΑΙ ΝΟΜΟΤΥΠΑ την εξαθλιωμένη μας ζωή παράνομη και θα ζητάει την ευθανασία περίπου 3,5 εκατομ.Ελλήνων κατά προτίμηση "ευπαθών" που κοστίζουν.

Δευτέρα 14 Ιανουαρίου 2013

Πάρε μαύρο γιαταγάνι

     Χωρίς ελάχιστη έστω ντροπή,σήμερα γίνεται και επίσημα με ψήφο των δοσίλογων η κατάργηση της εθνικής κυριαρχίας απέναντι στους δανειστές της χώρας
Διαβάζουμε στη Ναυτεμπορική:
  • Η Ελλάδα παραιτείται της εθνικής κυριαρχίας έναντι των πιστωτών, όπως είχε αποκαλύψει η «Ν» στις 14 Δεκεμβρίου.
  • Ιδιωτική εταιρεία θα ελέγχει το μνημόνιο-Πιστοποιητικό Συμμόρφωσης με τις απαιτήσεις του Μνημονίου και η ακρίβεια του πιστοποιητικού αυτού να εξετάζεται και να επιβεβαιώνεται κατόπιν γνωμοδοτήσεων από την εταιρεία Cleary, Gotlieb Steen and Hamilton, και τις συνεργαζόμενες με αυτήν δικηγορικές εταιρείες.

  • Για να καλύψουν την εσχάτη προδοσία και να μπορούν να κράζουν τα κοράκια της προπαγάνδας,έβαλαν κάποια παρακρατικά Καλάσνικοφ να πυροβολήσουν τα άδεια γραφεία της ΝΔ



    "...τους παλιούς μου φίλους καλώ,με φοβέρες και μ' αίματα..
    μα έχουν τ αίματα ξαντιμηθεί..........."

    Τρίτη 1 Ιανουαρίου 2013

    Γυμνό,γιατί η αισθητική είναι ηθική -2

    Όπως είπαμε παλιότερα
    ..... Έκπληκτος όμως ανακαλύπτεις ότι αυτά που θεωρείς δεδομένα δεν είναι καθόλου έτσι στον 21ο αιώνα.
    Από τη μία η θρησκεία και ο  πουριτανισμός και από την άλλη  η χύδην πορνογραφία, έχουν διαγράψει απόλυτα την καθαρή αισθητική δηλ.ηθική του γυμνού, που υπήρχε ήδη από τα πρώτα στάδια της ανθρώπινης έκφρασης.....
    Προβάλουμε γνωστά έργα τέχνης με γυμνά διαφόρων εποχών και θα συνεχίσουμε και μελλοντικά, πιστεύοντας στην ηθική δύναμη της τέχνης και του γυμνού












    αρχική ανάρτηση για το γυμνό  http://lysippos-mustang.blogspot.gr/2012/12/blog-post_7827.html