Τετάρτη 11 Νοεμβρίου 2015

Μη λέτε τον Τσίπαρα "αλήτη"

Ακούω συνεχώς,αλλά προπαντός διαβάζω στο δίκτυο να αποκαλείται ο Τσίπαρας απατεώνας και αλήτης καθώς και με παράγωγα αυτών των λέξεων.
Για τη χρήση της δεύτερης διαφωνώ και δυσαρεστούμαι καθώς αδικεί και σπιλώνει μια διαχρονική ομάδα ανθρώπων ταπεινών και ευάλωτων που τίποτα κοινό δεν έχουν με τον Τσίπαρα.
Αναφερθήκαμε παλιότερα στα λόγια του ποιητή Μιχάλη Κατσαρού "..γιατί ο αλήτης ΔΕΝ είναι αγύρτης.." και τα επαναλαμβάνουμε:

"...Πρώτα απ' όλα μη βρωμίζεις τη λέξη αλήτης,γιατί ο αλήτης δεν είναι αγύρτης,είναι πλανήτης. Πλάνης ανά τας ρίμας και τας οδούς.
Ο αλήτης είναι πρόσωπο ιερό,που εξερευνά και βιώνει την Ελευθερία με τρόπο που τον κάνει άτρωτο απέναντι σε κάθε είδους εξαναγκασμούς,γιατί έχει απαλλαγεί από κάθε είδους εξαρτήσεις.
Πράγμα που σημαίνει ότι δεν είναι εκμεταλλεύσιμο ον,αν και υπολογίζεται ως μεταλλευτικό ίζημα ορυχείων προς μετάλλαξη,με πενιχρή όμως απόδοση.

Δόση από δράση ΄ή απόδραση από την απόδοση.


Κι αν τον καταδιώκουν,είναι γιατί με το παράδειγμα του μπορεί να σπρώξει κι άλλους στην αναζήτηση αυτής της Ελευθερίας,που η μόνη της παραγωγή είναι η παρατήρηση,η κρίση,και η γνώση,πράγματα που δεν συμφέρουν καμία άρχουσα τάξη,άρχοντες ή κοινωνία που σκοπό της έχει την παραγωγή πλούτου για τους λίγους ή περισσότερους μέσω καταναγκαστικής ή οικειοθελούς εργασίας,αν υπάρχει τέτοια πλην της καλλιτεχνικής με την έννοια της καλλιεπούς πράξεως...."


Μιχάλης Κατσαρός ο ποιητής των "κατά Σαδδουκαίων"1953

Κι αν δεν σας έπεισε ο Κατσαρός και ο Τσάρλι Τσάπλιν θυμηθείτε και το τραγούδι του Ζαμπέτα για το αλήτη.

Σας φαίνεται να ταιριάζει τίποτα από τα παραπάνω για τον αλήτη με τον Τσίπαρα?
Αντίθετα  του έρχεται γάντι,σχεδόν συνώνυμο η λέξη "αγύρτης".Γιαυτό παρακαλώ όταν εκφράζεται η οργή σας για τον μέγιστο πολιτικό απατεώνα των δύο τελευταίων αιώνων και τη συμμορία του,χρησιμοποιείστε τη σωστή λέξη,και μη στιγματίζετε αθώους.


1 σχόλιο: