Δευτέρα 3 Ιουνίου 2013

Βραχυ-γραφίες /T.C.


  • Επειδή είμαι από γεννησιμιού μου ψεύτης,τη διαβεβαίωσα πως,ναι.Δόξα να' χει ο Θεός,τη φρίκη του έρωτα σε όλο της το μεγαλείο την έχω ζήσει μόνο μια φορά.
  • ...είναι άνθρωποι που επιτυγχάνουν μετά από απεγνωσμένο αγώνα το σκοπό τους,μόνο και μόνο για να διαπιστώσουν ότι τελικά δεν ήταν αυτό που γύρευαν,γεγονός που επιτείνει και επιταχύνει την απόγνωση τους..
  • έχασε το Ντένυ από ένα γαλαζοαίματο-τον πρίγκηπα Παύλο,που αργότερα πήρε το βασιλικό θρόνο στην Ελλάδα.Ο πρίγκηπας ήταν πολύ πιο κοντά στην ηλικία του Ντένυ και η αγάπη που ένιωθαν ο ένας για τον άλλο ήταν σχετικά ισορροπημένη,τόσο μάλιστα,που μια φορά στη Βιέννη έκαναν το ίδιο ακριβώς τατουάζ...
  • 'Εχω γνωρίσει τέτοιους σαυροαίματους και ποτέ μου δε μπόρεσα να τους καταλάβω...
  • και οι περιπτώσεις που δε θυσιάζεις ένα φυλαχτό είναι τουλάχιστον δύο.Όταν δεν έχεις τίποτα και όταν τα έχεις όλα.Άβυσσος και το ένα και το άλλο
  • Η πορνογραφία κατά τη γνώμη μου,είναι πολύ παρεξηγημένη μιας και δε δημιουργεί μανιακούς του σεξ,..αλλά είναι ένα παυσίπονο....
  • Οι πλούσιοι Έλληνες.Μοιάζουν στους υπόλοιπους ανθρώπους όσο και τα κογιότ στους σκύλους.Τα κογιότ μοιάζουν με σκύλους.Φυσικά όμως δεν είναι.
  • Τι μαρτύρια περνούν αυτοί οι πλούσιοι για να προστατεύουν τις δεκάρες τους!
  • Και ξαφνικά συνειδητοποίησε ότι είχε εκατό "φίλους",αλλά κανείς δεν ήταν από κείνους που μπορείς να τηλεφωνήσεις στις τρεις το πρωί.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου