Πέμπτη 22 Αυγούστου 2019

Η βασανισμένη του ψυχή στο ακριβό του ερημητήριο


  • ..ήμουν με τον Δελβινιώτη και με τον Γρασσέττη και ο ιδρώτας έσταζε από πάνω μου και φώναζα σαν δαιμονισμένος για τη γλώσσα...

  • Δε θα μπορέσω να έρθω,δε θα μπορέσω.Πρέπει να καθίσω συντροφιά με τις ονειροφαντασιές μου, τουλάχιστο για σήμερα και αύριο και ύστερα.

  • Εγώ βρίσκομαι εδώ μόνος,ολομόναχος και γι' αυτό καταευχαριστημένος.

  • Πάρε πανέμορφο αγοράκι του φίλου μου,το μικρό τούτο μηχάνημα που μετρά για μας τους θνητούς τις ώρες της ευτυχίας και της δυστυχίας......εγώ δεν το αγόρασα τώρα,παρά είναι δέκα χρόνια που το κρατώ επάνω μου κι όσο κι αν δε μέτρησε για μένα παρά πολύ λίγες χαρούμενες ώρες,παρακαλώ με όλη μου τη δύναμη την Τύχη να τις μετρήσει όλες για σένα....

  • ....γιατί είμαι ένας φτωχός ταξιδιώτης..

  • Γράφεις τίποτα;Είναι,αλήθεια,γλυκό στην ησυχία του μικρού σου δωματίου να φανερώνεις ό,τι μέσα λέει η καρδιά.

  • Δεν υπάρχει αμφιβολία,δε ζει κανείς καλά παρά μόνος.

  • ...Που να σε πάρει η οργή! Εξομολογήσου σε μένα,εξομολογήσου τις παλιοκατεργαριές που σου τις συγχωρώ κιόλας προκαταβολικά.

  • ..στον Γουλιέλμο Τέλλο του Σίλλερ θα βρείτε τούτα τα λόγια:"Να είστε μονοιασμένοι!μονοιασμένοι!μονοιασμένοι! ".

  • Παρακαλώ ολόθερμα το Θεό,αν συμβεί κάτι,να μη θελήσει να κλείσει για σένα τις πόρτες ακόμα και στην καρδιά μου.

  • ...γιατί αυτό το πέρα για πέρα κλείσιμο στον εαυτό του που κάνει ο άνθρωπος,είναι έργο φθοράς που ενεργεί πάνω στον ίδιον......άφησε όμως να ξεθυμάνει ελεύθερα η βασανισμένη σου ψυχή με το φίλο σου.

  • Τέτοιας λογής άνθρωποι χρειάζονται γερές ματσουκιές απάνω στο ξερό τους και όσο είναι καιρός,αλλιώς....

  • Δύσκολα έναν άνθρωπο μόνον μπορείς να τον πεις φτωχό,πολύ εύκολα όμως τον άνθρωπο που έχει το βάρος της γυναίκας και των παιδιών...

  • ...δεν έχω προστάτες,ούτε και τους θέλω καθόλου....από τους μεγάλους Υπαλλήλους δεν γνωρίζω κανέναν,ούτε και θέλω να γνωρίσω.

  • Εγώ τη μοναξιά,όπου ζω τώρα και κάμποσα χρόνια,δε θα την αφήσω παρά μονάχα όταν αφήσω και  τη ζωή.Ίσια ίσια που θα θαφτώ ολοένα και πιο βαθιά μέσα της κι αυτό μου δίνει κάποια παρηγοριά....

  • Γιατί δεν έρχεσαι να μείνεις μαζί μου για ένα μήνα;Το μισό από το ακριβό μου ερημητήριο θα το παραχωρούσα με μεγάλη μου χαρά στον Γιάννη μου.Εμπρός,έλα!Θα δεις μήπως σε βολεύει να φέρεις μαζί σου και την Κιαρέττα.Δεν πιστεύω πως θα κακοφανεί αυτό στη γυναίκα σου.Οπωσδήποτε έλα στην αγκαλιά του Αφοσιωμένου σου Δ.

  • Αν αναζητάς τη γαλήνη έξω από τον εαυτό σου και από το δίκιο,την αναζητάς του κάκου.

  • Γιατί, αδελφέ,με νιώσανε πως δεν τα καταφέρνω να πω όχι και μου στήνουν καρτέρι και με γδύνουν.Στο τέλος παρατήρησα πως όταν βρίσκω το κουράγιο να πω όχι,αισθάνομαι χειρότερα από τότε που δίνω ό,τι δε θα΄πρεπε να είχα δώσει.....τόσο που δεν έχω πια τη γαλήνη και την ηρεμία για τη μελέτη,το μοναδικό αληθινό αγαθό που η Θεία Πρόνοια ευδόκησε να μου αφήσει.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου