Κυριακή 15 Σεπτεμβρίου 2013

Χαιρετισμοί,στον απόηχο των συναυλιών του Μίκη στη Μακρόνησο


Δυστυχώς λόγω εξαντλήσεως του αυστηρά καθορισμένου αριθμού των θεατών για πρακτικούς λόγους, πολλοί δεν μπορέσαμε να παρακολουθήσουμε την τιμητική παράσταση για το Μίκη "ποιος τη ζωή μου..." που δόθηκε στο τόπο μαρτυρίου της Μακρονήσου 14/9.

Είμαστε όμως εκεί πριν 10 χρόνια τον Αύγουστο του 2003 στην πρώτη συναυλία του Μίκη στον ίδιο τόπο που τιμούσε τη μνήμη και όσους πέρασαν από κείνη τη κόλαση...

Τιμώντας το Μίκη Θεοδωράκη για ότι μας έδωσε και συνεχίζει να δίνει μια αναφορά στο έργο του "ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΟΙ"

Ένας δίσκος του 1982 του Μίκη με τη Γαλάνη και τη χορωδία Παπαστεφάνου σε ποίηση Αγγελικής Ελευθερίου, Γιάννη Θεοδωράκη και του ίδιου του Μίκη.
Δεν ακούστηκε ιδιαίτερα και δεν ακούγεται,ήταν και είναι μπροστά από την εποχή,ίσως γιατί ένα μάλλον συμφωνικό έργο,βαθύτατα λυρικό δεν έχει θέση σε μια όλο και πιο βίαιη εποχή.

"Μη με προδώσεις"

..ψέματα οι ψεύτες θα σου πουν... αν γλιτώσει το παιδί υπάρχει ελπίδα...



κάνε κουράγιο,μη λυγάς
θα'ρθούν τραγούδια και μας...

....κι αν σήμερα σ'αρνήθηκαν
το γέλιο σου φοβήθηκαν
και τα γλυκά σου μάτια...


Η αγάπη ζει με τ'όνειρο

Μη μου μιλάς για το καιρό
που ήμουνα εγώ το δάσος
και συ βροχούλα τ'ουρανού
πότιζες τη καρδιά μου
........
Μίλα μου για τον αετό
που έχασε τα φτερά του
για τ'αηδονάκι μίλα μου
που έχασε τη λαλιά του


Θυμίζουμε ότι  οι δίσκοι του Μίκη είναι ελεύθεροι για κατέβασμα ΕΔΩ


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου