Πέμπτη, 20 Φεβρουαρίου 2014

Ένας κόσμος ανάποδα


ΕΝΤΟΥΑΡΝΤΟ ΓΚΑΛΕΑΝΟ
  • Οι αρχηγοί των κρατών ξεπουλούν τα ρετάλια των χωρών τους σε τιμές εκποίησης
  • Όποιος δεν είναι δέσμιος της ανάγκης, πρέπει να είναι δέσμιος του φόβου
  • Θα σε αφήσουν να ζήσεις ή δε θα σε αφήσουν?ιδού το ερώτημα
  • Η μεσαία τάξη ζει συνεχώς με αυταπάτες,ασφυκτιά από τα χρέη και έχει παραλύσει από το πανικό
  • Το ίδιο το σύστημα που έχει ανάγκη να πουλάει ολοένα περισσότερο,έχει ανάγκη να πληρώνει ολοένα λιγότερο
  • ένα κράτος δικαστής και χωροφύλακας και τίποτα άλλο
  • Η φτώχεια σκοτώνει στο κόσμο κάθε χρόνο περισσότερους απ'οσους σκοτώθηκαν στο Β' παγκόσμιο πόλεμο.
  • Η εξουσία ευλογεί τη διαιώνιση των προνομίων ως κληρονομικό δικαίωμα

  • όταν μιλάμε δημοσίως :
ο καπιταλισμός λέγεται οικονομία της αγοράς
ο ιμπεριαλισμός λέγεται παγκοσμιοποίηση
η προδοσία λέγεται ρεαλισμός
η φτώχεια λέγεται στέρηση,στενότητα,ανεπαρκείς πόροι
το δικαίωμα να απολύεις χωρίς αποζημιώσεις λέγεται ευελιξία της αγοράς εργασίας
τα βασανιστήρια λέγονται σωματικές και ψυχολογικές πιέσεις
η λεηλασία λέγεται αθέμιτος πλουτισμός
οι μαύροι λέγονται έγχρωμοι


  • Φτωχοί δέχονται τα χτυπήματα άλλων φτωχών
  • Οι νόμοι τους σαν μαχαίρι,ποτέ δεν χτυπάει αυτόν που το κρατάει
  • Το κράτος τα ξεφορτώνεται όλα εκτός από τη καταστολή και είναι χρήσιμο για να πληρώνει το εξωτερικό χρέος.
  • Τι μέλλον μπορεί να έχει το ανθρώπινο πλεόνασμα?
  • Τι να σημαίνει άραγε για έναν άρρωστο λαό το υγιές νόμισμα?
  • Η Ελβετία δε συμμετείχε στο πόλεμο.Συμμετείχε όμως στις συναλλαγές του πολέμου.Μετατράπηκε σε σπηλιά του Αλή Μπαμπά για κάθε είδους κλέφτη.
  • Ό,τι αγοράζει ο νότος ακριβαίνει και ότι πουλάει φθηναίνει.
  • Ιδιωτικοποιούνται τα κέρδη και κοινωνικοποιούνται οι ζημιές.
  • Όποιος δουλεύει δεν έχει χρόνο να βγάλει λεφτά.
  • Η ιστορία κάνει ένα άλμα δυο αιώνων αλλά προς τα πίσω.
  • Η ψυχή του λαού μου πεθαίνει κι εγώ,ως αυτόπτης μάρτυρας το καταγγέλλω.
  • Όταν η μνήμη είναι στ'αλήθεια ζωντανή δεν κάθεται να ρεμβάζει,αλλά μας καλεί να γράψουμε ιστορία.
  • Η Βία της αγοράς είναι αόρατη.
  • Τα αφεντικά του κόσμου χρησιμοποιούν τον κόσμο ως αναλώσιμο.
  • Δεν είναι τυχαίο που σε όλο το κόσμο οι πρώτες ιδιωτικοποιήσεις αφορούσαν το κλάδο των τηλεπικοινωνιών.Ο έλεγχος και εκμετάλλευση του κυβερνοχώρου το απαιτεί.
  • Είμαστε ενήμεροι για όλα αλλά δε μας ενδιαφέρει τίποτα..
  • Σε όλες τις χώρες το άγχος των πολιτικών είναι μήπως τους τιμωρήσει και τους αποκλείσει η τηλεόραση.
  • βρίθει ο κόσμος από επιθετικά κοκόρια που έχουν μετατραπεί σε πουλερικά
  • Όταν θα βρούμε τις απαντήσεις θα μας αλλάξουν τα ερωτήματα
  • κι ύστερα ως συνήθως κάποιοι από τους αρχηγούς πρόδωσαν την ελπίδα με τα λόγια και τα έργα τους.
  • Δεν έχουμε κανένα λόγο να ταυτιζόμαστε με το δεσποτισμό μιας μειοψηφίας που καταπατούσε την ελευθερία,δεν έδινε λογαριασμό σε κανέναν,θεωρούσε το λαό ανήλικο και μπέρδευε την ενότητα με την ομοιομορφία και τη διαφορετικότητα με τη προδοσία.
  • οι νέοι είναι το κυριότερο εξαγώγιμο προϊόν της χώρας
Ας αφήσουμε το πεσιμισμό για καλύτερες μέρες...




5 σχόλια:

  1. Όντως, έχει πολλά μαργαριτάρια, είναι ευκολοδιάβαστο και θα μπορούσε να είναι πολύ διδακτικό, ακόμα και δι' αρχαρίους.
    Θα ήταν ένα θαυμάσιο σχολικό εγχειρίδιο (σ' ένα ιδεατό σχολείο).
    Γιατί όμως δε βάζεις κάτι κι απ' τη σελίδα 310;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. -Γιατί "μαργαριτάρια"?( η λέξη για γραπτό λόγο είναι αρνητικός χαρακτηρισμός)
      -Όπως βλέπεις δεν περιέλαβα κανένα από τα πολλά αυτόνομα παραθέματα του βιβλίου γιατί θα ήταν το καθένα από μόνο του μία ανάρτηση.Αυτό ισχύει και για τη σελ.310.Θα μπορούσες να βάλεις τη πινελιά σου και να συμπληρώσεις,αλλά μάλλον βαριέσαι....
      Για τους φίλους που δεν έχουν το βιβλίο,η σελ.310 αναφέρεται στις κατασκευασμένες ειδήσεις στη Δύση για προπαγάνδα,με κραυγαλέο παράδειγμα τις υποτιθέμενες εκατόμβες στη Τιμισοάρα της Ρουμανίας το '89,που ήταν ψευδέστατες.

      Διαγραφή
    2. Όχι βέβαια, δανεική εξ' εσπερίας δημοσιογραφική αντίφραση είναι. Σώνει και καλά πρέπει να τη θεωρήσω ως αποκλειστική και τελεσίδικη;
      Γενικότερα βέβαια το αναφέρω ως προς τη σελίδα 310. Υπάρχουν κατασκευασμένες υπερμπαρούφες που έχουν πια αναχθεί σε κοινώς αποδεκτές αλήθειες, πολύ πιο κραυγαλέες από τις εκατόμβες της Τιμισοάρας.
      Όντως, θα μπορούσε κανείς να ποστάρει πλήθος από αποσπάσματα.
      Για να τα διαβάσει ποιος όμως;

      Διαγραφή
    3. Μπορείς να γίνεις σαφέστερος?.Την πρώτη και την τελευταία πρόταση σου δεν τις κατανοώ σαν θέση αναγνώστη.Ευρύτερα όμως (και λόγω μαργαρίτη) δεν καταλαβαίνω αν έχεις θετική άποψη για το βιβλίο ή όχι.

      Διαγραφή
    4. Ο Στρατολάτης θέλει να πει ότι μαργαριτάρι δεν είναι μόνο αρνητικό.Στρατολάτη πρόσεξε γιατί ο Ο πολύς Σαραντάκος καίει τις φλάτζες....Καλες οι φιλολογίες αλλά να μπορούμε να καταλαβαινόμαστε
      Απίστευτο,αλλά υπάρχουν κάποιοι που διαβάζουν
      man

      Διαγραφή