Κυριακή 19 Ιουλίου 2015

Ρωμανιάς παραιτούμενος:"σύνταξη 87 ευρώ στον ανάπηρο. Γιατί αυτό νομοθετήθηκε"

Κάθε σταγόνα αντίστασης και αξιοπρέπειας μας δίνει κουράγιο.
Η δήλωση του Γ.Ρωμανιά είναι ρητή και σαφέστατη.

Οι βουλευτές και τα κομματόσκυλα που λένε ΝΑΙ σε αυτά,ας επωμιστούν και την αντίστοιχη ξεφτίλα τους. Καμία δικαιολογία δεν υπάρχει.Δήμιοι εν γνώση και κατ' εντολή.



Γ. Ρωμανιάς: Θα υποβάλω την παραίτησή μου - Δεν μπορώ να εφαρμόσω το νόμο για το συνταξιοδοτικό 

"Τους εξήγησα ότι για λόγους συνέπειας με τον εαυτό μου, δεν μπορώ να μείνω στο υπουργείο. Εγώ πήγα στο υπουργείο για να εφαρμόσω κάποιες αρχές. Δεν μπορώ να κάνω τα αντίθετα. Τους εξήγησα ότι δεν μπορώ να μείνω στο υπουργείο. Δεν μπορώ αυτή τη στιγμή που έλεγα κάποια πράγματα, να εφαρμόζω και να κάνω τα αντίθετα. Είναι η έσχατη ταπείνωση για μένα να κάνω κάτι τέτοιο. 
Ο κ. Ρωμανιάς υπογράμμισε ότι δεν μπορεί να εφαρμόσει το νόμο για το συνταξιοδοτικό, για τον οποίο, όπως υποστήριξε, αγνοήθηκε πλήρως το υπουργείο, σημειώνοντας: "Δεν είναι δυνατόν εγώ να δώσω σύνταξη 87 ευρώ στον ανάπηρο. Γιατί αυτό νομοθετήθηκε".
"Ασχολούμαι 40 χρόνια με την Κοινωνική Ασφάλιση, νομοσχέδιο γραμμένο με τέτοια αγραμματοσύνη, τέτοιο ερασιτεχνισμό, τέτοια άγνοια δεν έχω ξαναδεί. Είναι απίστευτο αυτό το νομοσχέδιο. Να σου λέει μέσα το πρώτο σχέδιο ότι στις μειωμένες συντάξεις σου κόβει 16% το μήνα;", σημείωσε χαρακτηριστικά.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου