Πέμπτη 7 Νοεμβρίου 2013

Μικρός ο κόσμος..

Γύρω στο 1946 στην Αθήνα γνωρίζονται δύο αλλοδαπές κυρίες.Η μία είναι σύζυγος του Ολλανδού πρέσβη, η άλλη πρόσφατα εγκατεστημένη στη πόλη,λόγω συζύγου και αυτή.
Γίνονται πολύ καλές και στενές φίλες.Τις ενώνει η Ρωσική καταγωγή τους,και είναι αχώριστες.
Ήρθε όμως η ώρα του αποχωρισμού τους λόγω μεταθέσεως του πρέσβη.
Την ώρα του αποχαιρετισμού η γυναίκα του πρέσβη είπε στη φίλη της:"Θέλω να σας αποκαλύψω μια πικρή αλήθεια που πιθανόν να μη σας αρέσει.Το θέμα είναι ότι παππούς μου είναι ο Γκριγκόρι Ρασπούτιν και μητέρα μου η  κόρη του Ματριόνα."
Η φίλη της απάντησε:"Η δική μου αλήθεια πιθανόν να μην αρέσει σ' εσάς ακόμη περισσότερο.Είμαι κόρη του Φελίξ Γιουσούποφ,και το θέμα είναι ότι ο πατέρας μου σκότωσε το παππού σας....."

Μαρτυρία από την Ξένια Νικολάγεβνα εγγονή του Φελίξ από τη μητέρα της.

Σημ.Στις 16-17/12/1916 στο μέγαρο Γιουσούποφ στη Πετρούπολη δολοφονείται ο Ρασπούτιν.Στην ομάδα των 5 που εκτέλεσαν το σχέδιο,πρωταγωνιστικό ρόλο έπαιξε ο Φελίξ Γιουσούποφ ο οποίος έδωσε στα απομνημονεύματα του λεπτομέρειες.
Η υπόθεση Ρασπούτιν έγινε μύθος και ποτέ-ακόμη και σήμερα-δεν έπαψε να ενδιαφέρει.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου