Τετάρτη 13 Νοεμβρίου 2013

«Με προσβάλλει το "λαθρομετανάστης", πρόσφυγας είμαι!»

Από εφημερίδα των συντακτών

Λέγαμε ότι αλλάζοντας τις λέξεις η εξουσία αποκτά το δικαίωμα των ακαταδίωκτων εγκλημάτων της και οι άθλιοι ιθαγενείς άλλοθι ασυνειδησίας. εδώ 


Σε κρίσιμη κατάσταση η υγεία του Σύρου πρόσφυγα, δικηγόρου και έχει απορριφθεί δύο φορές η αίτησή του για αποφυλάκιση. Μεταφέρθηκε εσπευσμένα στο νοσοκομείο.

Η περίπτωσή του συνοψίζει τη συνήθη αντιμετώπιση που επιφυλάσσει σε πρόσφυγες το ελληνικό κράτος, χωρίς να τηρεί ούτε τα προσχήματα.

«Πρέπει να χάσω ή να διακινδυνεύσω τη ζωή μου λόγω της κατάστασης που επιφυλάσσεται στους πρόσφυγες στην Ελλάδα; 

Σημειώνει ο ίδιος στο αίτημά του: «Η αναφορά εκ μέρους σας στο πρόσωπό μου ως “λαθρομετανάστη” με προσβάλλει βαθύτατα και δεν μου αναλογεί! [...] Δεν είμαι “λαθραίος”, ούτε εμπόρευμα, είμαι άνθρωπος, επιστήμονας νομικός, είμαι πρόσφυγας, προερχόμενος από εμπόλεμη ζώνη, αγαπώ την πατρίδα μου και αναγκάστηκα να την εγκαταλείψω για να σώσω τη ζωή μου, εισερχόμενος σε έδαφος Ε.Ε., όπου συγκεκριμένα δικαιώματα έχουν θεσμοθετηθεί ως “εγγυήσεις”». 

Συνεχίζονται πάντα εδώ και χρόνια οι εκδόσεις ανθρώπων που ζητούν πολιτικό άσυλο.Αν τυχόν προκύψουν νομικά εμπόδια (σπάνιο),τότε τους εκδίδουν και πάλι οργανώνοντας παρακρατικές-διακρατικές απαγωγές τους μαφιόζικου τύπου.

Τα αυτονόητα δεν ισχύουν πιά στη χώρα που πρέπει να ντρεπόμαστε που ζούμε σφυρίζοντας αδιάφοροι.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου