Παρασκευή 25 Οκτωβρίου 2013

Κι αν παρήλθον.....ποδήλατο

Κι αυτή η κάψα για μια βόλτα με ποδήλατο πως μου προέκυψε?

Και θυμάσαι....

  • Παιδί,Καλοκαιρινές διακοπές,κοιμάσαι κατ' εξαίρεση μεσημέρι και ονειρεύεσαι το ποδήλατο σου.Σε ξυπνάνε  και σου λένε ότι έφεραν το ποδήλατο σου από τη πόλη...

  • Έφηβος.Αγώνες ταχύτητας σε κατηφόρα με το παιδικό φίλο που ακόμη τον λες Billy (sport Billy,Billy ο τρομερός,τώρα Billy ο Δανός).Το δικό σου Mercier, το δικό του Leman και...τα έχετε βγάλει να τα μετρήσετε.Συνέβη το ατύχημα του.Μαζί του στο νοσοκομείο.Η μακό λευκή μπλούζα έγινε κόκκινη.Ευτυχώς όχι σοβαρό.Σε μια βδομάδα βγαίνει και είσαστε έτοιμοι για νέες περιπέτειες..... 
  • Τόσα χρόνια πέρασαν κι ακόμη θυμάσαι το συνδυασμό της κλειδαριάς του.
  • Και κάποιο καλοκαίρι,έμεινε στας εξοχάς,δεν επέστρεψε στη πόλη.Εσύ μεγάλωσες,σαλιάριζες τώρα με παπάκια
  • Το είδες το περασμένο καλοκαίρι.Η μάνα σου το'χει φυλάξει σε ιδιαίτερο χώρο,σκεπασμένο να μη...κρυώνει.Τα λάστιχα χωρίς αέρα,η αλυσίδα λίγο σκουριασμένη.

H βόλτα θέλω να είναι σε τόπο ανοιχτό,με ορίζοντα, μόνος.
Ο Στρατολάτης θα μου δώσει το δικό του να μου περάσει η λύσσα και βλέπουμε.


2 σχόλια:

  1. εγώ προτιμούσα τα μοτοποδήλατα...

    είχα μανία ζαχάρωνα και ένα σολεξάκι

    δεν μου έκατσε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. akrat μάλλον μου ρίχνεις κάποια χρόνια,ή ήσουν καλό παιδί.
      Πάντως ούτε μένα μου έκατσε το παπάκι...

      Διαγραφή